Viegli lasīt

Drukāt

🏛️ Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija ir neatkarīga valsts iestāde.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju sauc arī par Regulatoru.

Ko dara Regulators?

Regulators uzrauga sabiedriskos pakalpojumus:

⚡elektrību un gāzi,

📶 internetu, telefonus un pastu,

💧ūdensapgādi,

🗑️atkritumu apglabāšanu poligonos,

♻️ depozīta iepakojuma sistēmu.

Regulators darbojas pēc likumiem. Regulators arī pieņem lēmumus. Šie lēmumi ir saistoši gan pakalpojumu sniedzējiem, gan lietotājiem.

🎯 Regulatora mērķis (misija):

Lai cilvēki un uzņēmumi saņem labus pakalpojumus par taisnīgu cenu.

🌍 Regulatora nākotnes redzējums (vīzija):

Visiem iedzīvotājiem un uzņēmumiem ir pieejami sabiedriskie pakalpojumi.

Šie pakalpojumi uzlabo dzīvi.

Pakalpojumu sniedzēji darbojas godīgā, drošā un attīstītā tirgū.

 

📩 Ja tev ir priekšlikums, jautājums, lūgums vai sūdzība, un tajā ir slepena informācija (piemēram, personas dati vai komercnoslēpums), tad:

❗ Ja tev nav e-paraksta, to var iegūt vietnē eparaksts.lv (eParaksts mobile).

📧 Ja vēlies uzdot jautājumu, bet tajā nav slepenas informācijas, izmanto formu “Saziņa ar Regulatoru”.
Piemēram, ja jautājums ir par tarifiem vai par regulējuma skaidrojumu.

 

📞 Kontakti

  • Tālrunis: +371 67097200

  • E-pasts: [email protected]

  • Adrese: Skanstes iela 25, Rīga, LV-1013

🕒 Darba laiks:

  • Pirmdiena – Ceturtdiena 8.30 –17.15

  • Piektdiena 8.30 –16.00